Regulamin
REGULAMIN pobytu w obiekcie UROCZY ZAKĄTEK POKRZYWNA
W celu uniknięcia nieporozumień oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem.
Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się oraz przyjęciem i zaakceptowaniem regulaminu.
Właściciel domku całorocznego „Uroczy Zakątek Pokrzywna” wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu Gości.
Wprowadzenie:
Dokonując rezerwacji e-mailem lub telefonicznie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Usługodawcy. Ponadto informujemy, że w dniu 25 maja 2018r. zaczęły obowiązywać przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony danych osobowych, znane powszechnie jako RODO. Właściciel firmy „Uroczy Zakątek Pokrzywna” od początku dokłada wszelkich starań, aby chronić Państwa dane osobowe. Realizacja wymogów Rozporządzenia naturalnie wpisuje się w naszą politykę prywatności.
Przygotowaliśmy dla Państwa komplet informacji m. in. o tym dlaczego, jak i w jakim celu przetwarzamy Państwa dane. Znajdują się one w zakładce Polityka Prywatności zamieszczonej na stronie.
Rezerwacje:
Rezerwacji obiektu Klient może dokonywać telefonicznie pod nr (+48) 669 367 177 lub mailowo – info@domekpokrzywna.pl.
Rezerwacja jest skuteczna po dokonaniu w ciągu 3 dni wpłaty zadatku w wysokości 30% kwoty należnej za cały pobyt.
Wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
W przypadku braku wpływu zadatku na konto bankowe w ciągu 3 dni, rezerwacja ulega anulowaniu.
Pozostałą część należności za pobyt (tj. 70% kwoty pobytu) należy zapłacić przelewem lub na miejscu gotówką w dniu zameldowania.
Dokonując rezerwacji e-mailem lub telefonicznie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Usługodawcy.
Rachunek za pobyt wydajemy w dniu wymeldowania.
Zasady pobytu:
Gość może zgłaszać w trakcie pobytu w apartamencie wszelkie uwagi i żądania do właściciela obiektu pod numer telefonu znajdujący się w informacji pisemnej umieszczonej wraz z Warunkami w obiekcie.
O wszelkich usterkach powstałych w domku, w czasie pobytu, Gość powinien niezwłocznie poinformować właściciela. Za usterki powstałe z winy Gości będzie pobierana adekwatna rekompensata pieniężna.
Przedmioty pozostawione przez Klienta po opuszczeniu apartamentu mogą być odesłane na jego koszt pod wskazany adres. W innym przypadku, po pięciu dniach od daty wyjazdu Klienta z apartamentu, obsługa postąpi z rzeczami stosownie do przepisów o rzeczach zagubionych lub znalezionych.
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pomieszczeniach grzałek i innych urządzeń elektrycznych, niebędących na wyposażeniu apartamentu. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy, urządzeń RTV oraz komputerowych.
Gość, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy własność obiektu zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszty wraz z kosztami robocizny.
Właściciel może odmówić przyjęcia osoby, która podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszyła niniejszy regulamin.
Na terenie całego obiektu za opiekę nad dziećmi odpowiadają rodzice.
Właściciel obiektu nie odpowiada za szkody wyrządzone sobie nawzajem przez Gości, uprawnionych do korzystania z obiektu.
Domek wynajmowany jest na doby.
Doba pobytu w obiekcie trwa od godziny 16:00 do godziny 12.00, a możliwość wcześniejszego przyjazdu do apartamentu przed godziną 16.00 należy uzgodnić z właścicielem.
Zatrzymanie obiektu bez uzgodnień z właścicielem po godzinie 12.00 będzie traktowane, jako przedłużenie pobytu.
Na terenie obiektu wyznaczono bezpłatne miejsca do parkowania, do dyspozycji gości obiektu.
Klient zobowiązuje się do eksploatacji obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, nieusuwania z obiektu jakichkolwiek elementów jego wyposażenia i dekoracji.
Palenie wyrobów tytoniowych oraz e-papierosów w obiekcie i na balkonach, oraz na terenie całego obiektu (oprócz miejsca wyznaczonego) jest całkowicie zabronione. Klient niestosujący się do powyższego zakazu w budynku zostanie obciążony opłatą 1000 PLN za odświeżenie pomieszczeń, sprzętu oraz pranie żaluzji.
Klient jest zobowiązany każdorazowo zabezpieczyć obiekt w przypadku jego opuszczenia poprzez zamknięcie okien oraz drzwi wejściowych na klucz i staranną pieczę nad kluczem oraz pilotem do bramy wjazdowej.
Klient zobowiązuje się do nieprzekraczania liczby osób przebywających z nim w apartamencie ponad tę, która została określona, jako maksymalna na stronie internetowej bądź w rezerwacji.
W przypadku naruszenia zasad w zakresie liczby osób uprawnionych do pobytu w obiekcie, właściciel jest uprawniony do pobrania należnego wynagrodzenia za pobyt osoby niezgłoszonej.
W przypadku wyjątkowo rażącego lub chuligańskiego naruszenia zasad, właściciel jest uprawniony do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Klienta wraz z osobami mu towarzyszącymi z obiektu w asyście Policji.
Klient, jest zobowiązany do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, w tym do przestrzegania godzin ciszy nocnej (od 22.00 do 7.00).
W przypadku przekroczenia deklarowanej liczby osób korzystających z domku bez zgody i wiedzy właściciela, właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.
Na terenie obiektu mogą przebywać wyłącznie goście zakwaterowani. Nie ma możliwości wprowadzania osób odwiedzających.
Organizowanie imprez towarzyskich w obiekcie jest zabronione.
Obiekt jest objęty całodobowym monitoringiem.
W przypadku zgubienia kluczy do obiektu i furtki, Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł za zakup i wymianę zamka.
W przypadku zgubienia lub uszkodzenia pilota do bramy wjazdowej Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 200 zł za zakup nowego pilota.
Klient zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywania obiektu w stanie takim, jaki zastał po odebraniu kluczy. Do obowiązków Klienta należy również pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych przed wyjazdem.
Wynajęty apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.
Zmiany rezerwacji
Zmiana rezerwacji jest możliwa wyłącznie, gdy w nowo proponowanym terminie przez Klienta obiekt nie został już zarezerwowany. W takim przypadku zmiana nie podlega dodatkowej opłacie.
Gdy zmiana rezerwacji nie jest możliwa, a Klient odstąpił od umowy, anulował rezerwację, bądź nie wykonał umowy (brak przyjazdu), właściciel obiektu uprawniony jest do potrącenia wpłaconego zadatku.
Do 14 dni przed planowanym przyjazdem jest możliwość bezkosztowej zmiany terminu rezerwacji pod warunkiem dostępności obiektu.
Jeśli Klient odstępuje od umowy z własnej winy ponosi całkowity koszt rezerwacji.
Zmiana rezerwacji przez właściciela obiektu jest możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej spełnienie świadczenia. Przez siłę wyższą rozumie się: kataklizmy przyrody, zajęcie obiektu przez jakikolwiek organ władzy państwowej w jakimkolwiek celu, strajki, wojny i zamieszki oraz pozbawienie przez dostawcę obiektu prądu, energii grzewczej lub wody. Wówczas właściciel obiektu mają obowiązek zaproponować inny termin Klientowi, a gdy Klient nie wyraża na to zgody odstąpić od umowy zwracając Klientowi wpłacony zadatek (anulacja rezerwacji).
W przypadku ewentualnych sporów mogących wyniknąć z działań nie ujętych w niniejszym regulaminie, zastosowanie mają przepisy polskiego Kodeksu Cywilnego.
Życzymy miłego pobytu